Zasady na blogu

  1. Pisz kulturalnie.
  2. Pisz na temat.
  3. Nie spamuj (wliczam reklamę i kryptoreklamę, czasem dopuszczam linki, które są wartościowe pod względem tematu).
  4. Pisz bez ataków personalnych na innych użytkowników.
  5. W razie wątpliwości decyduje zdanie autora (moje).
  6. Zastrzegam sobie prawo do odmowy skasowania komentarza, także na wyraźną prośbę komentującego, a i mogę sobie skasować komentarz, który mi nie leży:)
  7. Odpowiedzialność za treść komentarzy ponosi autor komentarza.

W przypadku niestosowania się do powyższego, komentarze mogą być kasowane a wobec użytkowników stosowane wszelkie dostępne środki ograniczania swobody wypowiedzi.

Trochę zawiało grozą, ale w dzisiejszych czasach pragnę uniknąć niepotrzebnych wojenek słownych, które moga powstać nawet tu…

Dołączanie do bloga-akceptacja zaproszeniaInstrukcja do pobrania

Tworzenie posta – Instrukcja do pobrania

PS. Błagam o pisanie spójne i gramatyczne:) Staram się edytować wpisy w miarę pojawienia się czasu wolnego… Nie wszystkie jestem jednak w stanie dokładnie przejrzeć. A więc stosowanie znaków przestankowych, akapitów, nie wspomnę już o kropkach i rozpoczynaniu zdania wielkimi literami:)

Dziękuję:)))

10 uwag do wpisu “Zasady na blogu

  1. Bardzo sensowne! Podporządkowuję się z wielką chęcią:)

  2. Super forum szkoda ze wczesniej na niego nie wpadłam jestem druga dobę po plastyce brzucha i……. cierpienie :/

  3. Super forum. Przeczytałam od deski do deski i ciągle powracam. A który scenariusz będzie podobny do mojego to się okaże. Jutro mam pierwsza wizytę u chirurga w Lublinie. Trzymajcie kciuki:)

  4. Ja zaczynam moja przygodę z Panem Oponka a w sumie to zaczyna się jego koniec😁 Jutro pierwsze konsultacje w Lublinie. TRZYMAJCIE KCIUKI!!!

  5. I mam termin 27.07.2015. Juz na sama myśl o ty mam motylki w brzuchu.

  6. Czy operacja jest przeprowadzana pod narkoza czy znieczuleniem oponowo-rdzeniowym
    Bede wdzięczna za odp

    Ps. Proszę Pani Admin o kontakt na maila 😉

  7. Witam. Mam zaplanowaną plastykę brzucha u dr Gumkowskiego, prosiłabym o jakiś kontakt z thorzem, jak czuje się teraz i wszelkie niezbędne dla uspokojenia nerwów wiadomości. Dziękuję:)

  8. Witam,
    Dziewczyny jestem 16 dni po plastyce brzucha wszystko jest ok, szwy sciagniete, tylko troche płynu miałam ale lekarz ściągnął mi na kontroli. Dzis zauważyłam cos dziwnego, brzuch nie jest płaski tylko górna cześć – nad blizna jest bardziej odstającą niż dolna- pod blizna. Bardzo dziwnie to wyglada 😦 czy to jest obrzęk? Któraś z Was moze miała cos takiego? Martwię sie a lekarz dopiero w środę dostępny 😦

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s