[felipa 41] Decyzja o plastyce brzucha…

Witam, jestem Felipa i mam 41 lat.W ciąży przytyłam 34 kg ,mimo to ,ze było to kilkanaście lat temu dopiero teraz zaczęło mi to tak naprawdę przeszkadzać , ze wisi mi skóra na brzuchu, teraz kiedy ważę tyle ile powinnam , ćwiczę , uprawiam sport chciałabym wyglądać w tej kwestii lepiej 🙂 z wiadomych powodów moge ćwiczyć jeszcze kilkanaście lat i nic to nie da. Nie zdecydowałam sie wcześniej ponieważ moj mąż jest absolutnym przeciwnikiem pozatym mówi , ze nie widzi konieczności bo mnie kocha taka jaką jestem ,reszta mnie straszy mówiąc „to bardzo skomplikowana operacja” lub ” narkoza to najgorsze co moze byc ” nie bedziesz mogła chodzić przez pół roku ” blizny sie moga rozszerzyć i bedziesz wyglądała gorzej ” jednym słowem mi odradzają . A ja? Mimo ze mam wielki przed tym wszystkim respekt sie zdecydowałam i zaczęłam planować intensywnie jakieś 5 miesiecy temu . Czytanie, informowanie , pisanie mejli itd. Trafiłam na wiele pozytywnych opini na temat Pana Dr. Furmanka i intuicyjnie ( mam tak czasami ze odrazu wiem , (Niewiadomo skąd )zeby to on mi pomógł pozbyć sie tej opony. O dziwo odpowiedz przyszła w miarę szybko i po wysłaniu zdjeć oraz omówieniu szczegółów jestem zapisana na 31.07.2017. Bardzo sie ciesze jednak czasami myśle o kapitulacji , przyzwyczaiłam sie juz do tej opony , jak stoję to prawie nic nie widać , tylko jak siedzę , jednym słowem probuje sobie ten zabieg wybić z głowy a przyczyna jest taka , ze sie poprostu boje bo w głębi siebie nie moge na siebie ( brzuch ) patrzeć i bardzo chce wyglądać w końcu lepiej . Boje sie , ze faktycznie rozejdą mi sie blizny , ze boczki zostaną , niewiem co z pępkiem ?ale ta konsekwentna część mnie dzisiaj zabukowala sobie pokoik w pensionacie u Pudy bo z tego co widziałam jest blisko szpitala . Wolne sobie wzięłam 3 tygodnie i dłużej nie dam rady wiec mam nadzieje , ze dojdę do siebie . Pozdrawiam i wklejam zdjęcia opony 😦

47 uwag do wpisu “[felipa 41] Decyzja o plastyce brzucha…

  1. hej 7 marca miałam operacje jeżeli chcesz coś wiedzieć chętnie odpiszę. pozdrawiam

    • Witam. Mam plastyke brzucha z liposukcją 24 kwietnia u dr. Pabiańczyka. Bardzo się boję… od dłuższego czasu śledzę tego bloga i czytając niektóre wpisy mam wątpliwości… ale kto ich nie ma 😉 zazdroszczę tym które są już po wszystkim. Pozdrawiam i napewno jeszcze się odezwę.

  2. Witam serdecznie na naszym blogu!!!
    Masz bardzo ładna rzeźbę bioder. Po usunięciu skory będzie mega rezultat. 3 tygodnie to taki czas potrzebny bez dwóch zdań. Potem z pasem powinnaś sobie poradzić już z przemieszczaniem sie. Życzę powodzenia i czekam na dalsze wpisy. Furmanek to świetny specjalista 🙂

    • Serdecznie dziekuje . A co myślisz na temat tych ” boków „? Bo Pan Dr wyraźnie napisał ze ten zabieg tego nie dotyczy wiec gdyby została wycięta skóra na dolnym brzuchu a boki zostaną to masakra ? Może myśle błednie ale jak próbuje pomysleć logicznie to brzuszek bedzie ładny a po bokach jak wisi tak bedzie wisiało ?? Spróbuje wstawić zdjęcia na stojąco bo na nich lepiej widać.pozdrawiam serdecznie dziekuje i bardzo sie ciesze , ze was znalazłam .

  3. Ja mam plastyke brzucha 26 kwietnia u Furmanka . Z dnia na dzień coraz bardziej sie boje 😦 mam nadzieje ze nie zrezygnuje .

  4. Dziewczyny jak już wcześniej pisałam 7 marca miałam operacje.Powiem że podeszłam do tego bardzo spokojnie.Po operacji bolały mnie tylko lędzwie.W szpitalu byłam 7 dni ,wróciłam do domu i tak sobie odpoczywałam do 4 tyg.Dopiero w 5 tyg zaczęłam się prostować i żyć normalnie.Mimo żadnych komplikacji mój organizm potrzebował tych 4 tyg na rekonwalescencje:) Teraz jest już dobrze tylko w czwartek musiałam wrócić do kliniki bo szwy mi zaczęły wychodzić i krwawić z paru miejsc w bliźnie.Obcieli szwy dostałam maść i się goi.Brzuch jeszcze wieczorem jest opuchniety ale ponoć tak może być do 6 miesięcy więc czekam.Powiem Wam też bardzo się bałam ale cieszę się że już wszytko za mną:) walczcie o swoje marzenia bo warto samoocena 100 % w górę poszła:)

    • A dlaczego byłaś aż 7 dni w szpitalu? Długo… ja idę na operację w poniedziałek i szykuje się na 3 dni pobytu w szpitalu. Proszę o odpowiedź. Czy coś było nie tak po operacji?

      • hej nie wszystko było ok po prostu w tej klinice co robiłam operacje jest tak odgórnie 7 dni wcześniej nie ma opcji że wypuszczą.

        • Witaj jeszcze raz. Tak mnie to jeszcze zastanawia bo bardzo długo dochodziłaś do siebie… aż 4 tyg. Tzn jak się wtedy czułaś? Interesuje mnie wszystko… bo tak strasznie się denerwuje 🤕

          • hej napisze wszystko ma spokojnie wieczorkiem:)

          • A więc ja po 7 dniach pobytu w klinice wróciłam do domu do mojej mamy tak się wcześniej umówiliśmy.Przez pierwsze 2tyg nic nie robiłam tylko leżałam i może z 3 4vrazy przez dzień usiadłam sobie na ok 15 min.Caly czas chodziłam zgieta.Naprwade ciężko było mi się wyprostować.Dalam sobie czas na dojście do siebie nic na szybko dlatego 4 tyg,nie rwałam się z motyka na słońce to jest poważna operacja ja oprócz fałdu miałam też robiona rekonstrukcje kresy białej. Wierzcie mi po cc to bolało sto razy bardziej a po tyg już zapomniałam a tu prawie nic nie bolało tylko plecy a żeby wrócić do domu do porządku dziennego czyli gotowanie sprzątanie itp to 4 tyg.Dalej się oszczedzam nic nie dźwigam mąż mi nie pozwala..Ci do Ciebie Milunia to naprawdę porozmawiaj z mężem wytłumacz że to nie są twoje fanaberie musi Ci pomóc przynajmniej wrócić do domu to jest poważna operacja ale jeżeli masz wszytkiego badania anestezjolog wyraził zgodę to będzie dobrze musi być dobre nastawienie to już jest sukces.Ja zwlekaj am 9 lat z operacja bo pieniądze (moja operacja kosztowała 12.500 tys) bo to mąż się bał a to znowu ja chodziłam rok na siłownię diety cud myślałam że skóra sama zniknie ci co waga tylko w dół 51kg a skóra jeszcze gorzej jak u starej babci.Podjelam decyzję że teraz albo wogole że tylko Bóg wie kiedy mnie stąd zabrać.Teraz mimo tego że chodzę jeszcze do 15 mają w pasie ściągającym to jestem szczęśliwa ,,płaska,, a mąż przeszczesliwy bo widzi że i ja :)Powodzenia dziewczyny

  5. Witajcie☺ moje pożegnanie z oponką nastąpi 10.05 u dr. Paciorka w Czechach. Bardzo się boję. Tak bardzo chciałbym wyglądać normalnie …kupić wymarzone spodnie a nie pytać czy są z wysokim stanem. Niestety nie jest mi łatwo mąż nie zgadza się i mówi że mi odbiło😐niestety nie mogę liczyć na niego. Jadę autobusem 500 km i muszę nim podobno wrócić. Boję się czy dam radę wrócić. Felipa41 Twoja historia jest podobna do mojej. Mi jest bardzo przykro że mąż mnie nie walkę …mówi że mnie w urnie przywiezie. Urodziłam dwoje dzieci po 13 latach mogę wkoncu być znów szczęśliwa. Dlaczego mąż jest taki sam wygląda fit a ja przy nim …. mam nadzieję że pokaże ze dam sama radę…trzymajcie za mnie kciuki☺

    • Ja trzymam za ciebie kciuki. Dasz radę dziewczyno!!!! Mój mąż też się nie zgadzał ale zobaczył że nic nie zdziała.. postawiłem na swoim! Też mam dwójkę cudownych dzieci 5 i 2 latka… i tak najbardziej boję się właśnie o nie. Bo nie wyobrażam sobie jak mogło by mi się coś stać a one zostały by bez mamy. Ale taką mam ogromną nadzieję że wszystko pójdzie dobrze i będą miały mamę bardziej szczęśliwą, pewną siebie co odbije się też pozytywną energią na nich! Walcz o swoje marzenia, a co do Twojego męża to nie mam pytań… to co napisałaś mówi samo za siebie. Odezwę się napewno jak już będę po wszystkim bo to już za 5 dni! Mam mieszane uczucia ale każda z nas się bała… pozdrawiam Was i proszę piszcie coś więcej:)

      • Kochana dziękuję za wsparcie. O marzenia trzeba walczyć. Ja też się boję…. odezwij się proszę i koniecznie napisz jak się czujesz. Trzyma kciuki ☺

        • Dziewczyny ja op mam jutro :)jak przeżyje postaram się za tydzień -dwa opisać historie mojej oponki 🙂

        • Witam Was dziewczyny. Jestem już po wszystkim. Wczoraj miałam plastyke z liposukcją. Moja operacja trwała 5 godz. Powiem szczerze że narazie jestem przerażona tym wszystkim więc lepiej nie będę pisała… jak troszkę ból ulży to napisze. Odezwę się za ok tydzień. Pozdrawiam

          • Jula …boję się ja niestey Muszę 600 km wrócić autokarem więc strach jest jeszcze większy czy dam radę…. zdrowiej Kochana☺ważne że wszystko się udało 😉

          • Ojojoj, No kiepsko to widzę. Poczynając od wejścia po schodkach autokaru, siedzenie w nim tyle czasu… jeżeli siedzenia sie nie odchylają- szczerze, to nierealne w czasie do tygodnia po operacji… nie masz kogoś kto by autem Cię odebrał i przewiózł?

  6. hej to znowu ja 🙂 jestem już 7 tyg po pożegnanie Pana oponki:)mam pytanie do dziewczyn które są już dawno po operacji.Ka mam wizytę u dr S dopiero 15 mają i do tego czasu muszę chodzić 24h w tym okropnym pasie ściągającym:( jak długo wy chodzilyscie w nim?kiedy będę mogła spać na brzuchu? i czy to normalne że mój brzuch jeszcze wieczorami jest trochę nie równo opuchniety nad blizna raz mocniej po prawej raz po lewej.

    • Milunia witam Cie… nie ma takiej opcji żebyś wrocila sama do domu. Ja jechalam 170 km autem z całkowicie rozchylonym siedzeniem i czułam na brxuchu kazdą dziurkę na drodze. Dziewczyny jestem juz tydzien po i bolą mnie plecy i boki najbardziej… te dwa miejsca niestety to same krwiaki po liposukcji ale wszystko ladnie sie wchłania. Dodatkowo mam na sobie az 2 pasy bo jeden nie zakrywał calego miejsca operacyjnego i to strasznie komplikuje mi życie! Jestem podwojnie ściśniecia i to jest masakra. Powiedzcie mi czy waszym zdaniem nie mogłabym kupic sobie ubrania uciskowego zamiast tych dwoch pasów???? Dodatkowo mam strasznie spuchnięte nogi i wargi sromowe wygladają jak dwie duże fioletowe śliwki! To tez podobno normalne… ehh juz sie nie moge doczekać kiedy bede w miare normalnie funkcjonować… pozdrawiam

      • witaj z tego co wiem to można kupić takie body uciskowe Pani Teresy tylko koszt ok 400 zl tak mi powiedzieli w klinice

      • Julaa mam nadzieję że szybko dojdziesz do siebie. Ja przełożyłam zabieg na wrzesień.Niestety przemyslałam że to nie jest dobry czas.Dwa tygodnie po zbiegu musiałabym wyjechać służbowo na trzy dni 600 km.Potem przez całe lato musiałabym się oszczędzać a tu trawa do koszenia ☺następny wyjazd służbowy. Więc na spokojnie zrobię na jesień. Tyle lat miałam brzuch więc te cztery miesiące poczekam ☺mąż już zmienił zdanie I odbierze mnie bo stwierdziłam po rozmowie z lekarzem żebym została 7 dni bo na kontrolę nie przyjadę. Nie cofne decyzji więc mam czas na poczytanie jak u Was wygląda proces gojenia. Życzę Co kochana szybkiego powrotu do zdrowia☺

    • To normalne na zdjecie pasa ja mam w zaleceniach od 2-4 mscy na razie spanie w innej pozycji odpada jedtem 2 tyg po 🙂

  7. Czesc wam
    Powoli sie zbliża data mojej operacji . Niestety pisze z lekarzem mejle i niewiem co mam o tym wszystkim myślec . Dzisiaj sie dowiedziałam ze pępek zostanie na swoim miejscu a przenoszone będą tylko powłoki brzuszne i usiwany nadmiar skory :-/ nie wiem kompletnie jak moge sobie to wyobrazić ? Moim zdaniem nadmiar skory nie jest tylko poniżej pępka pozatym jezeli naciągnie sie skore to gdzie ma niby zostać moj pępek ? Na samym dole ? Nie wiem co mam o tym wszystkim myślec ale wiem ze jak stoję przez lustrem i naciągam skore to dolnej jest mniej ale cała góra zostanie po drugie pępek bedzie strasznie nisko :(((( moze zle myśle . Pomóżcie bo chyba zrezygnuje …..

    • Hejka, ja jestem niecałe 2 tyg po operacji.Mialam przy okazji zszyta przepukline pepkowa i krese biala. Juz mam za soba dwie cesarki wiec mniej wiecej wiedzialam czego moge sie spodziewac a mimo to sie strasznie balam. Pierwszy termin mialam zimą ale zachorowalam i 3 tyg nie moglam wyjsc z przeziebienia. Teraz mysle, ze dobrze sie stalo bo mialam 6msc wiecej na noszenie moich dzieciaczkow.
      Ja juz czuje sie dobrze, na 2 dzien od operacji wstawalam do wc a na 3 juz chodzilam dalej i lekarz mi zwracal uwage by sie juz prostowac a niektorzy tu pisza o 2 a nawet 4tyg w pochyleniu. Ja smigam juz prosta od 5tej doby po operacji. w szpitalu bylam 2 dni a po wyjsciu musialam wejsc na 4te pietro i potem w domu staralam sie co 2h robic pare krokow zeby szybciej dochodzic do siebie i aby nie dostac zakrzepu(tak mi doradzili w szpitalu). Na przeciwbolach bylam tylko 1 tydz. Teraz tez cos tam poczuje ale tragedii nie ma.
      pisze troche bez skladu i ladu-sorki.
      Pozdrawiam

      • Hej to miałyśmy w podobnym terminie operacje ja mialam 20 czerwca 🙂

      • Hej to miałyśmy w podobnym terminie operacje ja mialam 20 czerwca 🙂 ja jeszcze nie chodzę wyprostowana a jak zdejme pas to juz w ogóle ..bardziej prostuje sie w pasie niz bez niego nie wiem może strach

  8. Cześć dziewczyny. 13 czerwca 2017 roku miałam pełna plastykę u dr Brzuchanskiego. Nie mogę się z nim teraz skontaktować a muszę wiedzieć czy mogę się kłaść na brzuchu ? Od kiedy można spać na boku od kiedy na brzuchu? Będę wdzięczna za odpowiedz 😊

    • Ja mialam 20 .06 i wiem ze nie mozna spac na brzuchu ani boku co najmniej 3 tyg 🙂 tez się męczę 😦 jedna pozycja do spania 😦

      • Czyli po około 3-4 tygodniach można próbować spać na boku i brzuchu ?

        • No ja mam takie zalecenie ze do 3 tyg niestety nie a i pytalam mojej Pani doktor chcialam sie upewniv powiedziala ze nie ma mowy narazie tylko na plecach :/

    • ja jestem 4 miesiące po operacji i dopiero tak od ok 3 tyg śpię na brzuchu.Na boku to chyba po ok 3tyg ale nie pamiętam

  9. Cześć dziewczyny, jak się skontaktować z dr Furmankiem pierwszy raz? mailowo? próbować dzwonić? Mówią tam po polsku?

  10. Witam dziewczyny mam pytanie czy blizna po operacji może się obniżyć wydaje mi się ze moja jest troszkę za wysoko

    • mi też się tak wydawało jak byłam opuchnieta

      • Proszę o radę jestem tydzień po operacji ale śmigam jak bym była miesiąc po oczywiście nic nie dźwigam mam pytanie odnośnie blizny czy jeśli dużo się chodzi to blizna może się rozszerzyć lekarz mówił żeby chodzić jak najwiecej i
        prostować się pomyślałam ,że lepiej spytać osób które same to przeszły i wiedzę zdobyły na własnym doświadczeniu .Z góry dziękuje za odpowiedz

        • Ja Ci powiem tak mój lekarz kazał mi do 5 tyg odpoczywać więc ja bardzo mało chodziłam chyba dopiero po 5 tyg sie wyprostowałam.

          • Mam prośbę po jakim czasie schodzi opuchlizna z brzucha , mój brzuch ciagle opuchnięty jestem 12 dni po operacji

Skomentuj

