MEZOTERAPIA igłowa skóry głowy, czyli ciąg dalszy rekonstrukcji ciała i umysłu.

Wpadłam w cug????? Uzależniam się??? Chyba nie!!!!
Nigdy mi nie przyszło do głowy powiększać sobie ust, wstrzykiwać sobie „czegoś tam” by mieć gładki uśmiech…
Plastyka brzucha była koniecznością, nie wymysłem!!!!
Kiedyś gdzieś podsłyszałam, że ciąża jest traktowana przez organizm jako pasożyt- i coś w tym jest. Po urodzeniu dzieci (2)posypałam się………skóra się rozciągnęła, zęby się wykruszają, włosy się przerzedziły……to tak na prędce mi do głowy wpadło.

Jestem teraz na takim etapie życia, że się troszkę rozpieszczam 🙂
Zaczęło się od pożegnania Pana Oponki….

Brzuszek po plastyce 01.2015

Ja, po dwóch latach od plastyki brzucha, po 4 lub 5 zabiegach na ujędrnienie i rozstępy (2 miesiące zabiegów)

Po plastyce brzucha, za dobrą radą specjalistki od kosmetologii, zajęłam się rozstępami
i bliznami- bo karboksyterapia jest cudowna chyba na wszystko: cienie pod oczami, ujędrnienie, cellulit, rozstępy, rozjaśnia i zmiękcza blizny- i wiele innych, ja podsłyszałam o powyższych.
Przy okazji i znowu przypadkiem dowiedziałam się, że warto sobie chociaż raz po ciąży zafundować zabieg na skórę głowy- mezoterapię igłową. Podobno odżywia cebulki, pobudza do wzrostu nowe włosy i regeneruje zniszczenia…..pojawia się nowy meszek. Pozwoliłam sobie na wypróbowanie tego zabiegu- teraz czekam na efekty 🙂

Oczywiście jak już dałam się ostrzyknąć to musiałam sobie zrobić selfie 🙂
Fotorelacja poniżej 🙂
Będę pokazywać efekty!!!!
Dziękuję Szkole Kosmetycznej Pani Marzeny Daleckiej we Wrocławiu, cudowny gabinet i super podejście
http://www.miuestetic.pl

fullsizeoutput_2cf1

 

Skomentuj

