[jolinda84] KARBOKSYTERAPIA… bye, bye tygrysie paski

Dziewczyny…..
Karboksyterapia, czyli po mojemu jest to wpuszczanie podgrzanego dwutlenku węgla za pomocą cieniutkiej kaniuli w zmienione miejsca. Ale to wiem teraz, bo wcześniej nie pytałam co to za zabieg, na czym polega i jak wygląda po prostu jak ta kobyła poszłam- weszłam 🙂
W salonie przywitała mnie Pani Marzena- miła, uśmiechnięta i cudowna kobieta! Myślę- extra, będzie fajnie 🙂
Nie czytałam niczego w encyklopedii googla, bo po co??
Położyłam się na kozetce a  Pani M. włączyła maszynę i zainstalowała igiełkę…igiełkę?? Ajjjjjj!!!! No ok! Na akupunkturę chodzę, w ciąży insulinę wstrzykiwałam to co mi tam taka cienizna zrobi 😀

Kurna oleś!!! Bolało, oj bolało dlatego, że A- nie spodziewałam się ataku (hehehhe), B-mam- miałam kilka głębokich rozstępów- a ten gaz rozdzierał mi od środka rozstęp, żeby w ciągu kilku godzin, dni się regenerował…..dałam radę!!! Ale pomyślałam sobie, że ja chyba wolę mieć pręgi niż cierpieć :(:(:(:( wyszłam pokłuta, obolała i zmęczona psychicznie :(:(:(:(
Dowiedziałam się jeszcze, że mam totalnie brak elastyczności skóry, zero jędrności:(:(
Mam 32 lata i skórę zniszczoną ciążami, genetycznie suchą i niejędrną skórę- wszystkie nieszczęścia świata- stara babcia 😦

Dwa dni później gdy ukłucia mi zeszły….rozstępy zrobiły się jakby płytsze?? Te które miałam ciachnięte- o kurcze!!!!! Jaka różnica po jednym zabiegu!!!!!
Pomyślałam, że „zesram się a nie dam się”- zęby w ręczniki i jadę z tym gazem 🙂

I tak jestem po 4 zabiegach (może 5- nie pamiętam) a ja widzę, że rozstępy są jaśniejsze,płytsze a skóra jest jędrna i gładsza.

Zrobiłam kilka zdjęć i nakręciłam filmik- mam nadzieję, że moje golizny nie trafią do znajomych więc na fb proszę mnie nie oznaczać.
Dla własnego zaspokojenia ciekawości jakie zmiany we mnie się dzieją będę je regularnie dokumentować 🙂

A namiary na salon to:
WROCŁAW
http://www.miuestetic.pl/contact.html
miuestetic.pl
Ostatnio się zorientowałam, że jest to salon Pani Marzeny Daleckiej- tej samej, która ma szkołę kosmetyczną i szkołę wizażu i stylizacji :)Więc przypadkiem nie mogłam trafić lepiej.

 

Trafiamy w paski, po jednym, po malutku- będzie pięknie

fullsizeoutput_2cf4

Cel- pal w rozstęp

fullsizeoutput_2cf5

Tutaj widać jak rozstęp się wypchał.

Skomentuj

