[madchicca] Body under construction vol2.New possibilities ;)

Witam  😛

Ogromnie mi miło, że jesteście ciekawe i dopytujecie co u mnie … Tak więc nie mogłam uczynić nic innego jak wyskrobać chwil parę i zasiąść do pisania 🙂

Dziś jest 51 dni po operacji 🙂

20151127_121328

Wszystko goi się bardzo dobrze… Jakiś 3,5tyg temu zeszły mi ostatnie strupki które odkryły dwa szwy na środku brzucha. Trochę się tym przejmowałam, ale po wizycie u pana doktora, zostałam skutecznie uspokojona. Szwy po 2 tyg odpadły same.

20151127_121516

Nie mam żadnych problemów z chodzeniem. Nic mnie nie ciągnie nie boli… wszystko jest tak dobrze,że nawet 2 tyg temu udałam się na fitnes. czywiście z zamiarem,że delikatnie… będę odpuszczać itp. Wszystko poszło zgodnie z planem, ale jako,że trochę głupio tak nie wykonywać wszystkich ćwiczeń, postanowiłam do czasu kmpletnego powrotu do sprawności ćwiczyć w domku. Jak się jednak okazało nie był to dobry pomysł, zaczął mnie boleć brzuch w środku w okolicy pępka i ból nie ustępował parę dni. Wstyd się było przyznać komu kolwiek, tak więc przy kolejnej wizycie u doktora subtelnie zapytałam (dodając,że tak pytam tylko czysto hipotetycznie) czy może mi jeszcze coś w środku pęknąć… Na co ku mojej trwodze lekarz stwierdził,że tak ponieważ, jeszcze nie zrosło się nic w środku tak maksymalnie i że powinnam zaczekać jeszcze jakieś 4 tyg. Momentalnie zrobiło mi się gorąco… przypomniał mi się bół w okolicy pępka … Drażyłam temat dalej :”Ale Panie Doktorze skąd ja będę wiedziała,że nie pękłam w środku ?” Na co on odpowiedział,że napewno zauważę, ponieważ wszystko mi wylezie… ( co kolwiek miałoby to nie oznaczać ) to mnie z lekka uspokoiło, ponieważ nic mi nie „wylazło” :P. Oczywiście dałam sobie totalnie spokój z ćwiczeniami … na razie.

Na jednej z ostatnich wizyt dr poprosił,żebym porozmawiała z dziewczyną, która się dopiero zastanawiała nad zabiegiem. Tak więc opowiedziałam jej wszystko na temat swojego zabiegu, samopoczucia, na temat opieki w szpitalu itd itp. I oczywiście starałam się ją przekonać,że WARTO, bo daje to bardzo dużo… Przecież niedawno sama byłam w tej sytuacji… W sumie bardzo fajne doświadczenie 🙂

Częstotliwość moich konsultacji chirurgicznych, nie jest spowodowana moją miłością do dr. W 🙂 ( chociaż ostatnio nad tym uczuciem zawisły czarne chmury 🙂 , tylko właśnie pracujemy nad  szczegółami mojej kolejnej operacji naprawczej ale tym razem robimy piersi 🙂 ) . W chwili obecnej już wszystko mamy raczej ustalone. Dobrany rozmiar wkładki, kształt i oczywiście data zabiegu. Jestem już po USG jescze muszę kupić biustonosz i 13 grudnia zostaje przyjęta do szpitala 14 będę poddana zabiegowi. Powiem Wam szczerze,że z biustem jest dużo trudniej, ale gdy już się dobierze rozmiar. Przymierzy… pochodzi… i dobierze się te idealne… to daje duużą frajdę… Ale o piersiach to już innym razem…

Trzymajcie za mnie kciuki ponieważ listopad daje mi się ostro we znaki… 😛

Do zczytania 🙂

Ania

 

 

9 uwag do wpisu “[madchicca] Body under construction vol2.New possibilities ;)

  1. sliczny brzuszek 🙂 Jak się skontaktowac z dr W i umowic konultacje ? jestem zdecydowana na operacje ale nie moge sie z nim skontaktowac ;/

  2. Witaj Aniu 🙂 Dziekuje za obszerny wpis o ktory Cie prosilam 😉 Wygladasz super, brzuszek piekny. Pozdrawiam, buziaczki i do uslyszenia.

  3. Piękna 😀 zazdroszczę 🙂 i gratuluję spełnienia oby mnie też się wszystko udało ehhh… teraz też się zastanawiam jak przeżyć tyle czasu bez ćwiczeń 🙂

  4. Jak tam laseczko? ; -) cycory bolą bardziej niż brzusio pewnie 😉 daj znać czy żyjesz i czy przez piękny biuścik dajesz radę dostrzec swój płaski brzusio bez lusterka 😉

  5. Chyba z piersiami coś poszło nie tak…

  6. Długo czekałas na tarmin ? Na konsultacje chce iść po nowym roku i jestem ciekawa czy uda mi się umówić zabieg na tydzień gdy dzieci mają ferie i będą u babci wtedy będę mogła odpoczac. Zastanawiam się nad Waclawowiczem a Wegrzynem .
    Operacje miałaś w orthosie czy w szpitalu na pilczycach?

Skomentuj

