[juja84] Miesiąc za mną..

Samoakceptacja jest kluczem do sukcesu , która przekłada się na każdą płaszczyznę życia.
Wiele kobiet dokonuje coming outów szczycąc się ciałem w prążki, które jest piękne bo dało „mieszkanie” nowemu życiu. Zgadzam się z tym twierdzeniem, bo kocham moje dzieci ponad wszystko i gdybym wiedziała, że na zawsze zostawią zewnętrzny ślad na moim ciele to i tak nie zastanawiałabym się ani na chwilę.
Od zawsze coś było nie tak z moja skórą. W okresie dojrzewania chociaż nigdy nie miałam problemów z wagą pojawiły się rozstępy na udach. Dopóki ktoś tego nie nazwał nie zdawałam sobie sprawy, że coś jest nie tak.
W pierwszej ciąży (5 lat temu) przytyłam niewiele, bo około 12 kg. Wszystko poszło w brzuch i szybko zauważyłam czerwone pręgi. Po ciąży oprócz rozstępów pojawiła się obwisła skóra, co mnie dołowało, ale wtedy miałam jeszcze nadzieję, że ćwiczeniami uda mi się wszystko naprawić.
Niestety nic z tego.
W drugiej ciąży nie pojawiły się nowe rozstępy, ale kondycja skóry znowu się pogorszyła. Postanowiłam dołączyć do teamu pani Chodakowskiej dodatkowo zaczęłam biegać, co bardzo polubiłam, ale niestety niechcianej skóry nie mogłam się pozbyć…
Do decyzji o operacji dojrzewałam powoli. Na początku zaczęłam o tym przebąkiwać sama w to nie wierząc. Mąż mi odpowiadał, że najpierw mam sobie zrobić operację mózgu 
Myśl o operacji towarzyszyła mi w chwilach zwątpienia, stale pocieszałam się, że przecież mam wspaniałe dzieci i mogę być dumna, że jestem mamą, ale nie umiałam zaakceptować siebie.
Gwoździem do trumny były tegoroczne wakacje..
Pojechaliśmy ze znajomymi i było cudownie, ale ja czułam się skrępowana. Nikt nie dał mi odczuć, że nie wyglądam, ale czułam się źle w obecności moich przyjaciółek, które po ciążach wyglądają bez zarzutu. Podjęłam decyzję… Muszę to zmienić!! Zaczęłam głośno o tym mówić, ale dopiero wsparcie najbliższych (męża) dało mi zielone światło.
Zaczęłam szukać. Początkowo internet. WOW!! Jaki efekt po takich operacjach!!
Tak trafiłam na stronę Pan Oponka 
Przeczytałam Wasze historie, obejrzałam zdjęcia i to utwierdziło mnie w przekonaniu, że chcę to zrobić. Zaczęłam zastanawiać się nad chirurgiem. Poprzeglądałam strony polskich klinik, ale zniechęciły mnie ceny.
Kashmer zrobiła operację w Czechach i w związku z tym postanowiłam tam rozeznać rynek. Początkowo chciałam się poddać operacji u doktora Brzuchańskiego. Skontaktowałam się z pośrednikiem w postaci Tourmedica cena 8 500-12 000. Termin na początek lutego. Byłam zdecydowana, bo naczytałam się opinii na temat Pana doktora i byłabym w stanie mu zaufać. Rozmyśliłam się kiedy Pani zadzwoniła do mnie z informacją, że zaszła zmiana i inny doktor mógłby mnie zoperować w podanym terminie. Zrezygnowałam.
Następnie zdecydowałam się na doktora Furmanka. Rewelacyjne opinie, w Czechach więc taniej. Napisałam maila, na którego nie dostałam żadnej odpowiedzi. Dzwoniłam, ale doktor nie chciał mnie nawet zapisać na konsultacje ponieważ miał tyle roboty. Tłumaczył mi, że mam poczekać, aż odpisze na maila….
Czekała, czekałam, ale nie odezwał się.
Zaczęłam dalsze poszukiwania i tak trafiłam na estheticon i Foldyna klinik. Miał mało opinii, w sumie tylko jedna pani zdecydowała się pochwalić zdjęciami przed i po. Postanowiłam się z nią skontaktować i dowiedzieć czegoś więcej. Po rekomendacji zadzwoniłam do kliniki. Termin operacji wzbudził moje podejrzenia, ponieważ miałam poczekać zaledwie miesiąc!! Pierwszy termin został mi wyznaczony na 19.08. Nie byłam przygotowana psychicznie na tak szybki obrót sprawy. Poza tym zaczęłam zadawać sobie pytanie, że skoro mają takie terminy to i klientów mało. Odmówiłam…
Zaczęłam dalsze poszukiwania…
Ostatecznie wróciłam do Foldyna klinik. Operację miał przeprowadzić doktor Martin Paciorek. Klamka zapadła. Wiedziałam, że teraz albo nigdy.
Operacja została wyznaczona za 3 tygodnie czyli 18.10.2015 r. miałam się stawić w klinice z kompletem badań o 12.30.
Zawoził mnie mąż … chwile przed operacją były najgorsze. Towarzyszyło mi pytanie czy ja dobrze robię? Dzień wcześniej oglądałam program „Życie bez wstydu” i w tych chwilach myślałam sobie o młodych dziewczynach, które z taką euforią podchodziły do abdominoplastyki, pomimo złych wyników krwi i czasu oczekiwania na operację a ja za parę godzin miałam być po.
Doktor Paciorek okazał się przesympatycznym człowiekiem. Towarzyszyła mu Polka, która tłumaczyła. Odbyła się rozmowa z doktorem, obmalowanie brzucha, następnie się przebrałam, pożegnałam z mężem i zostałam zaprowadzona na salę operacyjną. Potem pogadałyśmy z siostrami
na sali a potem już smacznie spałam. Operacja trwała 3 godziny. Po przebudzeniu nie miałam zawrotów głowy ani nie wymiotowałam.
Opiekę miałam przednią. Szczególnie siostra Żaneta. Młoda dziewczyna, która opiekowała się mną idealnie. Zawsze uśmiechnięta i pomocna.
Sama klinika jest bardzo malutka. Operacje odbywają się dwa razy w tygodniu w środy i niedziele. Maksymalnie dwie pacjentki są wtedy operowane.
Jestem zadowolona, że się zdecydowałam. Zaczynam się sobie podobać.
Wybór doktora Paciorka był trafny, bo pomimo młodego wieku jest bardzo profesjonalny.
Dziewczyny decydujcie się bo warto!

38 uwag do wpisu “[juja84] Miesiąc za mną..

  1. Gratulacje:) jestem 5 dni po operacji u Furmanka. Wszystko ok tylko chciala bym juz stac bez bolu plecow:) pozdrawiam

    • Zizu, te pierwsze dni sa najgorsze, glowa do gory! Niedlugo juz zapomnisz o wszystkim 🙂 Duzo zdrowka zycze.

    • Cześć, czy możesz mi opowiedzieć jak to wygląda u Furmanka? Termin mam na 23 maja, miałam nadzieję, że nastapi to DUZO wcześniej, ale za długo dojrzewałam do tej decyzji.
      Czy po zabiegu trzeba do niego jeszcze raz jechać?

  2. Zizu z każdym dniem będzie coraz lepiej. Ja po dwóch tygodniach śmielej sie wyprostowałam.
    Pozdrawiam!

    • Kurde jakos fatalnie sie czuje. Plecy bola, brzuch boli, oddychac nie moge, chodzic nie moge.juz lepiej bylo dzien czy drugi po op….

  3. ile dni bylas w klinice po operacji ? jak znioslas podroz powrotna do domu ?

    • W pn mialam operacje, wyszlam w czw bo wcześniej temperatura dochodzila mi do 38st. Podroz do domu (500km) zero problemu + do tego pana po drodze i godzina obsuwy😀

  4. Witaj juja84 🙂 Piekny brzuszek. Powodzenia i szybkiego powrotu do normalnosci Ci zycze!

  5. Super pięknie 🙂 Z każdym dniem będzie lepiej 🙂

  6. Hej dziewczyny, nie chce tutaj robić reklamy, ale jestem 2,5 miesiąca po plastyce u dr.Brzuchanskiego i miesiąc po operacji zaczęłam stosować na bliznę maść Bliznasil i powiem że efekty rewelacja.Stosuję 2 razy dziennie i blizna wygląda pięknie, miejscami nawet już jej nie widać.Moze którejś z was przyda sie ta wiadomośc.Bliznasil ma taki sam skład jak dermatix ale jest 4 razy tańsza. Na contractubex jestem niestety uczulona. Pozdrawiam wszystkie płaskie brzuchy !

  7. Hej dziewczyny!
    Czy któraś z Was starała się o odszkodowanie z tytułu operacji za granicą?
    I z jakim skutkiem?
    Pozdrawiam!

  8. Wszystko dobrze tylko w pracy jestem ubezpieczona i myślałam, że mogę starać się o wypłatę odszkodowania, ale nie wiem czy taka operacja się kwalifikuje?

  9. Mogłabys podac kontakt do dr Paciorka ? chcialabym umowic zabieg plastyki brzucha ? czy najpierw trzeba jechac na konsultacje ?

  10. Kontakt do kliniki 00 420 608 825 044.
    Pozdrawiam!

  11. dziewczyny ceny w Polsce mnie zabuły….Pani dzisiaj mi powiedziała 16 tysiecy….a mam do zrobienia plastyke brzucha z przepuklina i rozstepem miesni…chyba zdecycuje sie na ta Czeska klinke…jak sie z nimi skataktowac…jak zadzonie i bede mówic po polsku zrozumieja mnie…ile was kosztowało?dziekuje:(

  12. ja się kontaktuje z dr poprzez email , jestem w trakcie ustalania terminu

  13. Cześć Dziewczyny, ja wreszcie dojrzałam do tej decyzji. Mam umówiony termin na 23 maja u dr Furmanka.
    Dzwoniłam dzisiaj do kliniki gdzie przyjmuje dr Brzuchanski, ale Pani poinformowały mnie, że doktor zapisuje na 2017r. więc tyle czekac nie chcę.
    Pisze teraz z dr. Martin Paciorek, on ma terminy za 1,5 do 2 miesięcy. Sama się nie mogę zdecydować, któraś z Was operowala się u Paciorka?

  14. Czy którejś z Was zdarzyły sie nierówności. Czyli jakby krzywo zrobione po obu stronach? U mnie z jednej ładnie z drugiej jakby skóra złe zebrana jakby za dużo jej zostało. Jestem smutna i załamana.

  15. Edi na początku może tak być. Póki co się nie załamuj. Ja miałam nad pępkiem szeroki rozstęp i początkowo „po naciągnięciu” ta skóra odstawała a teraz ładnie się wyrównało.
    Kasia ja operowałam się u Paciorka i jestem zadowolona.

    • Niestety byłam dziś na kontroli i sam lekarz powiedział ze trzeba poprawić. Mam sie pokazać za trzy Tyg. Sprawdzi co i jak. Dziekuje za słowa wsparcia

    • Witaj,ile spędziłaś dni w klinice?Ja mam termin u dr.Paciorka 04 maja,nie moge sie doczekać.Lekarz wyrozumiały i bardzo miły to prawda 😀Tydzien temu robiłam liposukcje u niego.A jak z intubacja ? Bolało gardło i ząbków nie uszkodzili? Tyle sie naczytałam 😱Pozdrawiam

  16. Dziewczyny, mój termin z 23 maja zmienił się na 21 marca, tak więc jestem już po:) Dr Furmanek-wspaniały facet! Po 4 tygodniach zdjęłam pas (zgodnie z wypisem id doktora) ale nadal chodzę w uciskowej koszulce:) Brzuch trochę puchnie i czasami jednak ciągnie.
    Myślałam, że jak zdejmę pas, to wskoczę w dżinsy i obcisła koszulkę, ale tu d..pa:) najwygodniej w dresikach:)
    Dziewczyny po jakim czasie brzuszek nie puchnie i bez dyskomfortu można się ubrać w coś innego niż dres tudzież ledzinsy?:)

    • Czyli koszulka modelująca to za mało:( Kurcze, zastosowałam się do zaleceń doktora, szkoda, że nie podpytałam Was jak to robiłyście. Już 2 tydzień chodzę bez pasa, powinnam go znowu założyć?
      Mi najbardziej brzuch puchnie nad pępkiem i właśnie ta opuchlizna boli jakby mnie ktoś obtłukł kijem, nawet nad blizną nie jestem tak spuchnięta. Kurcze a może tłuszcz mi tam został:(

  17. Niestety 4 tygodnie to trochę krótko żeby zdjąć pas. Dlatego brzuch ci puchnie. Ja nosiłam pas 3 mce i nic nie puchł dlatego warto się przemeczyc aby efekty były jak najlepsze. Pozdrawiam!

    • Czyli koszulka modelująca to za mało:( Kurcze, zastosowałam się do zaleceń doktora, szkoda, że nie podpytałam Was jak to robiłyście. Już 2 tydzień chodzę bez pasa, powinnam go znowu założyć?
      Mi najbardziej brzuch puchnie nad pępkiem i właśnie ta opuchlizna boli jakby mnie ktoś obtłukł kijem, nawet nad blizną nie jestem tak spuchnięta. Kurcze a może tłuszcz mi tam został:(

      • Jeżeli lekarz- pozwolił aby zdjąć pas absolutnie nie zakładaj go znowu (mam nadzieje , ze tego nie zrobilas). Wydał taka opinie na podstawie obserwacji Twojego ciecia, blizny. Pas jest konieczny na poczatku , ale uwierz im krócej tym lepiej bardzo osłabia kręgosłup i miesnie brzucha 😉 Mi dzisiaj stuknal tydzien po operacji w klinice Kolasinski . W piątek pierwsza kontrola a ja czekam jak na szpilkach kiedy bede w „pełni ” sprawna 😊

        • Nie zakładam, nawet koszulki już nie nosze. Dzisiaj mam kontrole u znajomego chirurga, będę miała usg brzucha, wiec może będę wiedziała jak to wszystko w środku się goi i czy mogę już troszkę ćwiczyć.
          W pełni sprawna…. ja po 2 tygodniach wróciłam do pracy, ale gdybym mogła sobie pozwolić na dłuższy urlop to zapewne bym jeszcze tydzień po odpoczywała-najgorsze było siedzenie przy biurku. Jestem 2 miesiące po i gdyby nie zakazy co do dźwigania, to pewnie nawet to bym już robiła:) jednym słowem, nie licz na to, że po 2 tygodniach będziesz skakała na skakance, ale po 2 miesiącach może tak:)

          • Absolutnie na to nie liczylam i nie liczę:) jestem trenerka personalna specjalizuje sie w sportach siłowych i zdaje sobie sprawe jak długo wszystko sie goi, ile trzeba odpuscic dodatkowo mam kontakt z fizjoterapeutka zawsze mnie masuje a teraz zadba rowniez o blizne i o to bym zbyt wczesnie nie rozpoczęła treningow bo troche świr jestem;)
            Ciekawa jestem usg daj znac jak to wyglada po takim czasie. Tez sie na bank wybiore nim zaczne sztangi przerzucać

  18. Chirurg powiedział, że wszystko goi się ok. Dał skierowanie na USG (a myślałam, że on może je zrobić:( )
    Ten wg mnie spuchnięty brzuch nad pępkiem to niestety może być tłuszczyk który został, niestety wcale mnie to nie ucieszyło:(
    Lekarz powiedział, że mogę ćwiczyć, tzn biegać, skakać, jeździć na rowerze i chodzić na basen, ćwiczyć brzuch broń boże nie.

    Skoro jesteś trenerką personalną, to może podpowiesz jakie ćwiczenia wykonywać w domu. Od roku w domu ćwiczyłam tabate z dłuższymi i krótszymi przerwami (przy dzieciach i zmianowej pracy męża niestety po 3 miesiącach fitnessu co 2 tygodnie przeniosłam się z sali fitness na własny dywan), teraz mogę i chcę znowu zacząć, ale to co mam na kompie na razie się nie nadaje ze względu na brzuch.
    Wczoraj wykonałam 3 serie po 8 rund 20 na 10, na czwartą mi nie starczyło siły:) robiłam pajacyki, bieg w miejscu, przysiad z wyskokiem, pompki z oparciem o łóżko-na podłodze za bardzo ciągnął brzuch.
    Zapomniałam dodać, że te 3 miesiące na fitnessie dało mi wage 65 kg, teraz niestety znowu jest 68-69 i muszę tez nadprogramowe 4 wreszcie zgubić.

  19. Witam? Czy to była pełna plastyka z przemieszczaniem pępka, czy mini?

    • Pępek pozostaje na swoim miejscu, a skóra zmienia swoje położenie:) potem pępek jest wkomponowywany w naciągnięta skore. Wygląd pępka jest poprawiany. Tak to wyglada.

  20. Cześć, dzieki Twoim opowiesciom zdecydowałam sie na plastyke brzucha u dr Paciorka. Termin mam na 22 lutego. Mam kilka pytan di Ciebie jesli masz chwilke napisz do mnie bede mega wdzięczna. Moj email agnieszka.banasikk@wp.pl

Skomentuj

